Like a virgin



Hej, jag tänkte köra på ett tag igen.
Den här bloggen började 2005 men var nere rätt länge. Nu är den, som en nydöpt jungfru uppstigen ur havet, som en blank anteckningsbok, utraderad och omstartad. Precis sådär som man skulle vilja att man kunde göra med själva livet ibland. Allt är nytt, allt är förlåtet, allt ligger framför oss.  

Hej, jag tänkte köra på ett tag igen.
Den här bloggen började 2005 men var nere rätt länge. Nu är den, som en nydöpt jungfru uppstigen ur havet, som en blank anteckningsbok, utraderad och omstartad. Precis sådär som man skulle vilja att man kunde göra med själva livet ibland. Allt är nytt, allt är förlåtet, allt ligger framför oss.   

(Om det är nån som mot förmodan minns mitt liv under den gamla bloggen så ser mitt nuvarande dock precis likadant ut.)   


Vi kör, så får vi se.

Jamen du:

Eller vad tycker du?:

Namn:
Det här vill jag göra om!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback